دانلود درس پژوهی

دانلود درس پژوهی

در این سایت دانلود درس پژوهی پایه اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی به صورت کاملا آماده برای معلمان عزیز و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار داده شده است.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 352
  • بازدید دیروز : 543
  • بازدید کل : 259334

درس پژوهی فارسی پایه اول اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه


درس پژوهی فارسی پایه اول اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه

درس پژوهی فارسی پایه اول اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بهترین نمونه

درس پژوهی فارسی پایه اول اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط بسیار دقیق و در 37 صفحه فایل قابل ویرایش ورد

این مورد کاملترین درس پژوهی فارسی پایه اول کلیه موارد مربوط به بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش در این درس پژوهی رعایت گردیده است.

گروه تخصصی ما اولین گروه ارائه دهنده درس پژوهی و نمونه های برتر کشوری می باشد که در این رابطه نمونه درس پژوهی پایه اول ابتدایی درس فارسی را تهیه نموده و کلیه نقطه نظرات مفید و قابل ارائه را در این رابطه مورد نظر قرار داده است.

موارد مهمی را در درس پژوهی می بایست مورد نظر قرار داد به این موضوع دقت بفرمایید :

ضرورت و اهمیت درس پژوهی

یافته های پژوهشی نشان می دهد که درس پژوهی به گسترش فرهنگ آموزش و یادگیری در مدرسه یاری می رساند و محیطی را فراهم می سازد تا معلمان ازیکدیگر بیاموزند،دانش حرفه ای خودرا ارتقا دهند در رفتار خود باز اندیشی کنندو در تحول مستمر آموزش مشارکت داشته باشند. در این الگو مدرسه وکلاس به اجتماع یادگیری(یادگیرنده)تبدیل می شودومعلمان فرصتی برای با هم حرف زدن و گفت گوی حرفه ای پیدا می کنند،ایده ی درس پژوهی به معلمان،پزوهشگران و استادان یاری می رساند تا بر قابلیت های خود از طریق یادگیری از یکدیگر بیفزایندو در فرایند گروهی،کیفی و مشارکتی به تولیددانش حرفه ای کمک کنند. اگرچه تفاوت های فرهنگی مدارس و مناسبات اجتماعی پیچیده در هر جامعه روش ها و ابزارها ی اثربخش را برای به کارگیری مدل درس پژوهی توصیه می کنند. درس پژوهی از بعدی دیگر کاربرد روش علمی در مدرسه و فرایند آموزش و یادگیری است، بدین شکل که معلمان بطور مشارکتی فرضیه ای را درباره بهترین روش تدریس یک موضوع درسی شکل می دهند،سپس سعی می کنند براساس مشاهدات دلایل، شواهد و مستنداتی که اعضای گروه جمع آوری کرده اند ،این فرضیه رادر مقابل دانش آموزان بیان نمایند و در نتیجه آن مشخص می شودکه چه موفقیت هایی کسب شده وچه قسمت هایی نیاز به اصلاح دارد .پس از مقداری تامل ،باز اندیشی ،اندیشه و تفکر هشیارانه اصلاحات لازم راانجام داده و سپس فرضیه اصلاح شده را مجددا آزمون می کنندو این فرایند بدین شکل ادامه می یابد( پلامر ،2007) هدف اولیه درس پژوهی ،بهبود فرایند های آموزشی و یادگیری در کلاس درس است.

آنچه در نمونه درس پژوهی پایه اول ابتدایی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط وجود دارد :

موضوع درس پژوهی در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل اول

پیشگفتاردر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

شناخت مساله و گرد آوری موضوع در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

ذکر ضرورت و مهم بودن پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان ویژگی ها و شرایط مورد نظردر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تازه و علمی بودن مسئلهدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل دوم

بیان راهکارها در رابطه حل مسئلهدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

ذکر دلیل راهکار انتخابیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تشکیل گروه بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

اهمیت به تفاوت های فردیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

اهمیت یادگیریدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

اهمیت به عوامل انگیزشی و کاربردیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

شیوه های جدید درس دادندر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان تصویر ذهنیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

استفاده از ارزشیابی به شیوهدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان کارکرد های متناسب با راه کاردر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

بیان نقش و وظایف اعضادر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیمدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

برنامه جلسهدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

طرح درس بر اساس سند ملیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

طرح درس اولیهدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

طرح درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول)در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل سوم

بیان طرح طرسدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

اجرای درسدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

تجدید نظردر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل اول

طرح درس شماره 2در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

اجرای درس پژوهیدر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

راهکارهای قوی جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی )در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

فصل پنجم

تجدید نظردر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

دستاوردهای مهم در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

ارائه نتایج در رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

راهکارهادر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

محدودیت هادر رابطه ی درس فارسی اِ – ِ -ـه – ه و کسره ربط

منبع و ماخذ

پیوست ها

جهت دانلود نمونه درس پژوهی پایه اول ابتدایی درس فارسی و دریافت دانلود درس پژوهی پایه اول دبستان از این قسمت اقدام کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود درس پژوهی پایه اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما