نمونه درس پژوهی کلاس دوم درس ریاضی جمع فرایندی بهترین نمونه
نمونه درس پژوهی کلاس دوم درس ریاضی جمع فرایندی بسیار دقیق و در 39 صفحه فایل قابل ویرایش ورد
این مورد کاملترین نمونه درس پژوهی کلاس دوم کلیه موارد مربوط به بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش در این درس پژوهی رعایت گردیده است.
گروه تخصصی ما دومین گروه ارائه دهنده درس پژوهی و نمونه های برتر کشوری می باشد که در این رابطه نمونه درس پژوهی کلاس دوم را تهیه نموده و کلیه نقطه نظرات مفید و قابل ارائه را در این رابطه مورد نظر قرار داده است.
موارد مهمی را در درس پژوهی می بایست مورد نظر قرار داد به این موضوع دقت بفرمایید :
ویژگی های توسعه حرفه ای کار آمد
-فشرده، پیوسته و توام با تمرین است
-بر یادگیری دانش آموز تمرکز می کند و طرز آموزش محتویات یک برنامه آموزشی خاص رایاد
می دهد.
-با اولویت ها و اهداف اصلاحی مدرسه هماهنگ است.
-رابطه کاری محکمی بین معلمان بوجود می آورد.
1- درس پژوهی به آموزش معلم و جامعه ی آموزش حرفه ای بها می دهد و همه ی آنها راآماده پیشرفت حرفه ای می کند.
2- درس پژوهی ساختاریادگیری جدیدومهمی به نام درس تحقیق ارائه میدهدتامعلمان اطلاعاتیبرای سامان دادن به اطلاعات، جمع آوری کننددرس تحقیق،ایده های معلمان، محققین و سیاست گذران را در هم می آمیزد.
3- درس پژوهی،به یادگیری بلندمدت وپیشرفت دانش آموزان اهمیت می دهد وکمک می کندتا معلمان آموزش آکادمیک دانش آموزان و پیشرفت ویژگی های مهم آنها را ، مثل کنجکاوی و پشتکار،که به مرور زمان در بهبود یادگیری دانش آموز موثرند ،پی ریزی کنند.
4- درس پژوهی ، انگیزه ی درونی معلمان را پرورش می دهد تا به اصلاح روش تدریس خود و همکارانشان ادامه دهند.
آنچه در نمونه درس پژوهی کلاس دوم وجود دارد :
موضوع درس پژوهی در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
فصل دوم
پیشگفتاردر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
شناخت مساله و گرد آوری موضوع در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
ذکر ضرورت و مهم بودن پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
بیان ویژگی ها و شرایط مورد نظردر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
تازه و علمی بودن مسئلهدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
فصل دوم
بیان راهکارها در رابطه جمع فرایندیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
ذکر دلیل راهکار انتخابیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
تشکیل گروه بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
اهمیت به تفاوت های فردیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
اهمیت یادگیریدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
اهمیت به عوامل انگیزشی و کاربردیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
شیوه های جدید درس دادندر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
بیان تصویر ذهنیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
استفاده از ارزشیابی به شیوهدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
بیان کارکرد های متناسب با راه کاردر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
بیان نقش و وظایف اعضادر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیمدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
برنامه جلسهدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
طرح درس بر اساس سند ملیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
طرح درس دومیهدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
طرح درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای دوم)در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
فصل سوم
بیان طرح طرسدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
اجرای درسدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
تجدید نظردر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
فصل دوم
طرح درس شماره 2در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
اجرای درس پژوهیدر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
راهکارهای قوی جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی )در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
فصل پنجم
تجدید نظردر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
دستاوردهای مهم در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
ارائه نتایج در رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
راهکارهادر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
محدودیت هادر رابطه ی درس ریاضی جمع فرایندی
منبع و ماخذ
پیوست ها
جهت نمونه درس پژوهی کلاس دوم درس ریاضی و جمع فرایندی و دریافت درس پژوهی دوم دبستان از این قسمت اقدام کنید.
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
برچسب های مهم