دانلود درس پژوهی

دانلود درس پژوهی

در این سایت دانلود درس پژوهی پایه اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی به صورت کاملا آماده برای معلمان عزیز و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار داده شده است.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 1192
  • بازدید کل : 338003

نمونه درس پژوهی کلاس چهارم درس ریاضی الگویابی بهترین نمونه


نمونه درس پژوهی کلاس چهارم درس ریاضی الگویابی بهترین نمونه

نمونه درس پژوهی کلاس چهارم درس ریاضی الگویابی بهترین نمونه

نمونه درس پژوهی کلاس چهارم درس ریاضی الگویابی بسیار دقیق و در 40 صفحه فایل قابل ویرایش ورد

این مورد کاملترین نمونه درس پژوهی کلاس چهارم کلیه موارد مربوط به بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش در این درس پژوهی رعایت گردیده است.

گروه تخصصی ما چهارمین گروه ارائه دهنده درس پژوهی و نمونه های برتر کشوری می باشد که در این رابطه نمونه درس پژوهی کلاس چهارم را تهیه نموده و کلیه نقطه نظرات مفید و قابل ارائه را در این رابطه مورد نظر قرار داده است.

موارد مهمی را در درس پژوهی می بایست مورد نظر قرار داد به این موضوع دقت بفرمایید :

درس پژوهی به گسترش ارزشهای زیر در مدرسه یاری می رساند:

1-گفت و گوی حرفه ای با خود و دیگران

2-به رسمیت شناختن گوناگونی گرایش ها و تنوع قابلیت های افراد

3-تاکید بیشتر بر خود گردانی امور خود پایداری در تغییر خود باز اندیش در عمل وخود آموزی مداوم

4-ترویج فرصت هایی برای داشتن اختیار و مسئولیت در برابر مدرسه

5-آزمون تجربه ها و امکان بازیافت ایده ها و داده ها

6-غلبه بر ترس از دانستن و ترویج یادگیری

7-گسترش تعامل بین فردی و مشارکت گروهی

8-تدریس پژوهی به معنی پژوهش برای بهسازی عمل تدریس

9-توانمند سازی افراد به عنوان پیش برنده ی تغییر و بهبود تدریجی آموزش

10-جست وجو و بکارگیری زبان و فهم مشترک

آنچه در نمونه درس پژوهی کلاس چهارم وجود دارد :

موضوع درس پژوهی در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

فصل چهارم

پیشگفتاردر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

شناخت مساله و گرد آوری موضوع در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

ذکر ضرورت و مهم بودن پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

بیان ویژگی ها و شرایط مورد نظردر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

تازه و علمی بودن مسئلهدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

فصل چهارم

بیان راهکارها در رابطه الگویابیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

ذکر دلیل راهکار انتخابیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

تشکیل گروه بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

اهمیت به تفاوت های فردیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

اهمیت یادگیریدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

اهمیت به عوامل انگیزشی و کاربردیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

شیوه های جدید درس دادندر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

بیان تصویر ذهنیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

استفاده از ارزشیابی به شیوهدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

بیان کارکرد های متناسب با راه کاردر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

بیان نقش و وظایف اعضادر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیمدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

برنامه جلسهدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

طرح درس بر اساس سند ملیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

طرح درس در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

طرح درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم)در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

فصل چهارم

بیان طرح درسدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

اجرای درسدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

تجدید نظردر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

فصل چهارم

طرح درس شماره 2در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

اجرای درس پژوهیدر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

راهکارهای قوی جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی )در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

فصل پنجم

تجدید نظردر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

دستاوردهای مهم در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

ارائه نتایج در رابطه ی درس ریاضی الگویابی

راهکارهادر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

محدودیت هادر رابطه ی درس ریاضی الگویابی

منبع و ماخذ

پیوست ها

جهت نمونه درس پژوهی کلاس چهارم درس ریاضی و الگویابی و دریافت نمونه درس پژوهی کلاس چهارم از این قسمت اقدام کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود درس پژوهی پایه اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما